9 april 2013

Nu är det helg!

Jag kan meddela nu att inlämningsuppgiferna är inlämnade och nästa deadline är inte förrän i börja av maj. Varför föreläsarna envisas med att hålla föreläsningar som de borde hållit före deadline efter deadline förstår jag inte. De flesta har nog reda läst sig till den informationen ändå, för att lösa uppgifterna till inlämningen. Jag tänkte i alla fall ta en liten minihelg på onsdag, eftersom jag inte fick någon i helgen.

Jag kan dock inte riktigt slappna av ändå, eftersom jag har en första sommarjobbsintervju i morgon (om rekryteraren har hittat hit så säger vi "Hej, Elin!"). Jag tänker ändå inte vara speciellt hemlig eftersom det är något jag är rätt dålig på. Undrar de om något jag har skrivit får de fråga. Jag är, som sig bör, lite spänd och nervös eftersom jag vill att de ska gilla mig och vilja ge mig jobb. Men klockan 13 i morgon, onsdag, får ni tänka lite extra på mig!

Förresten: Här har solen skinit nästan varje dag sen påsk. Lite kyligt men vi har vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar