18 mars 2013

En helg i vilandets tecken

Nu har det gått tre dagar sedan jag tog bort min första visdomstand. Jag har lärt mig tugga på ena sidan och med värktabletter känner jag nästan ingenting av det. Jag måste förvisso borta tänderna i skolan om jag inte vill gå upp en timme tidigare, då jag måste skölja med klorhexedin en timme innan jag borstar, men bara i en vecka. Allt verkar ha gått väldigt bra. Nu ska det bara läka.

Helgen har bestått av lite städande, en körkonsert och massor av sömn och slappande. Jag har varit rätt trött, är lite småförkyld också, så ingen träning har det blivit av. Jag hoppas jag känner mig piggare den här veckan och kan jobba ikapp allt jag inte fick gjort förra veckan och inte heller i helgen.

På det hela taget så händer det inte så mycket spännande här. Skicka gärna söta bilder på katt- och utterungar för att pigga upp mig. Glad annan-S:t Patricks-day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar