22 oktober 2012

Tolv poäng till mig!

Men det gick! Efter att ha slitit hela helgen och lite till med de där presentationerna glider jag in (på skakiga ben), drar en lapp som inte var nummer 1 och så kör jag igång.

20 minuter senare står jag där med högsta betyg – 12! Awesome! Det känns verkligen jättebra. Halva kursen avklarad. De hade en jättefin motivering också. Något om att jag knöt ihop motiveringarna och argumenterade, eller nått. Jag minns inte. Var alldeles för lättad över att det var klart och lite chockad över att det går så bra!

Nu ska jag fira med att göra inlämningsuppgift i signalbehandlingen som ska in på torsdag. Eller så somnar jag. Efter att ha drömt om managementpresentationer i två nätter och så urladdningen med att faktiskt hålla presentationen så är jag rätt matt nu.


1 kommentar: