16 oktober 2012

Minimalistisk aktivitetsnivå

Alltså, det görs inte så mycket intressant här. Det är väldigt skönt. Jag gillar att ha höstlov. Även om jag måste jobba så är det skönt med ett avbrott och möjlighet till miljöombyte.

Idag har jag har installerat MatLab för att jobba med en inlämningsuppgift för signalbehandlingskursen. Sen jobbade jag med den. Mamma lagade lunch – falukorv i ugn med potatismos. På eftermiddagen höll regnet upp en stund så då gick vi ut på en promenad. Nu har vi precis ätit middag – stekt lax med kokt potatis och kall sås. Jag ska nog baka tårta till i morgon. Då kommer farmor och farfar och vi ska fira min födelsedag lite försenat.

I kväll blir det mammas hembakade knäckebröd med te och så kommer pappa hem från Stockholm. Det blir mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar