1 september 2012

Party hard!

Jag är nyss hemkommen efter den tredje partykvällen av fyra kvällar totalt på min nollning. Det var också sista kvällen. Min kompis behövde dock åka med bussen eftersom det var den sista som gick hem till henne och jag passade på att åka med henne. Det är kul med party men jag är inget nattdjur.

På Chalmers finns ett rykte om att Erasmusstudenter fester väldigt mycket och hårt. Jag kan nu förstå varför. Vi har blivit presenterade till ungefär fifty-fifty av fester och andra aktiviteter, och flera av de andra aktiviteterna innehåller troligen party för intresserade. Jag hoppas jag kan finna en fin balans med lagom mycket öl och redbull-vodka utan vodka.

Vi hade lite andra aktiviteter idag också. Jag får nog skriva om dem senare – efter att jag har sovit. Men jag kan i alla fall meddela att jag har en ordenlig träningsvärk idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar