22 september 2012

Ny matbutik

Nu har jag hittat en matbutik som jag tror jag kan trivas med! Innan har Føtex varit det bästa alternativet men det har legat så långt bort. Nu har jag provat Føtex Østerbro som ligger ännu längre bort och det är riktigt trevligt. Jag vill handla när jag är där, inte bara går därifrån igen. En bra egenskap för en matvaruaffär. De har ett stort utbud, inte bara fler av samma, och butiken känns fräsch utan att vara Bilka-enorm.

Men, längre bort, tänker ni nu, det var ju inte så praktiskt. Nä, men så kommer den lilla detaljen – bussen från skolan stannar där! Så när jag kommer hemåt på eftermiddagen kliver jag av, handlar och fortsätter med en senare buss. Jag tror det blir bra.

Och kolla vad de hade:

Starwars-jordgubbsmarmelad! Och till extrapris!
Nu drar vi till IKEA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar