22 september 2012

Ny golvrispapperslampa inhandlad

Idag var vi på IKEA för våra tvättställningar ramlade på vår golvrispapperslampa när jag stängde dörren, så den gick sönder. Nu har vi handlat en ny golvrispapperslampa och en dörrkrok att hänga tvättställningarna på så att de inte kan ramla omkull. Givetvis hittade vi även några andra saker – bland annat något som förhoppningsvis leder till en upphängningsanordning av skynket till vår bokhylla. Givetvis bara väldigt nödvändiga och användbara saker.

IKEA, i alla fall det i Gentofte, har börjat med mjukglass ad lib för 19:- i restaurangen. Tyvärr åt vi lunch först så sen orkade jag inte någon efterrätt. Jag kanske kan åka dit efter skolan någon dag och äta mjukglass? Jag åker ändå förbi varje dag med bussen.

Nu kommer förresten äntligen veckans knep och knåp från signalbehandlingsföreläsningen. Frågan är, är det jättelätt eller har jag missat något centralt?

1 kommentar:

  1. Den här hade det varit intressant att höra det "rätta" svaret på...

    SvaraRadera