24 juli 2012

Min lillebror

Här går livet på med jobb och fix. Jag har cyklat till en annan kommun för att på tag på färska lasangeplattor till kvällens canelloni-middag och sedan har jag jobbat. Ska jobbar några timmar i natt också. Inte så mycket spännande att skriva om (dessutom är jag lite osäker på vad min arbetsgivare uppskattar att jag skriver om).

Förra sommaren när jag bodde här så bodde även min bror Emil i stan. Det var roligt. Nu för tiden ses vi inte så ofta eftersom han bor i Stockholm. Fast att det beror på att han får utbilda sig till sitt drömyrke (-liv?) väger nästan upp. Så nu tänker jag skryta lite om min bror som är på god väg att bli världens bästa jonglör. Kolla in den här stekheta videon:




Med vänliga hälsningar

en tokstolt syrra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar